Kako ostvariti kupnju i napraviti narudžbu?

Da bi mogli ostvariti kupnju, potrebno je registrirati se i prijaviti u sustav. Kao prijavljeni korisnik, narudžbu obavljate na web stranici boltano.hr. U nastavku su opisani koraci kreiranja i kompletiranja narudžbe, a detaljnije upute sa slikama možete pročitati ovdje.


Kako napraviti narudžbu?


Željeni artikl možete pronaci na više načina:

  • Odabirom kategorija u izbornicima
  • Korištenjem tražilice i unosom naziva ili šifre traženog artikla; polje za pretragu nalazi se na vrhu stranice
  • Odabirom brenda u Izborniku „Brend“

Klikom na proizvod, prikazat će se opis proizvoda, slika, njegova cijena (akcijska cijena ukoliko je proizvod na akciji) te poruka o raspoloživosti.

  •  Dodavanje proizvoda u košaricu izvršava se klikom na dugme  „Kupi“.Pritom možete odabrati količinu unosom broja u polju „Količina“.
  •  Pregled odabranih proizvoda,  kao i ukupnu cijenu odabranih proizvoda možete vidjeti klikom na ikonu „Košarica“ u gornjem desnom kutu početne stranice.
  • Unos podataka za dostavu i račun izvršava se klikom na dugme „Nastavi na unos podataka“. Ispunite sva obvezna polja i kliknite na dugme „Nastavi na odabir dostave“ za odabir načina dostave.
  • Pregled upisanih podataka i narudžbe vidi se klikom na „Pregledaj narudžbu“. Ako je sve ispravno,kliknite na dugme „Potvrdi i kupi“. 
  • Predautorizacija naplate  preusmjerava na T-Com stranicu za plaćanje gdje je potrebno unijeti podatke o kartici kako bi dovršili vašu narudžbu.

Nakon uspješno autorizirane transakcije, na vašu email adresu će stići email poruka s obavijesti da je narudžba zaprimljena u sustav*.

*Poruka o primitku narudžbe podliježe provjeri raspoloživosti zaliha i ne predstavlja obvezujući ugovor niti potvrdu narudžbe. Tek nakon što naši djelatnici obrade vašu narudžbu, ako su svi artikli raspoloživi, dobit ćete mail s potvrdom narudžbe, a naknadno i obavijest kada otpremimo pošiljku.