Ukoliko ste prijavljeni u sustav, stranicama za uređivanje osobnih podataka, promjeni lozinke, podataka za dostavu i račun možete pristupiti klikom na ikonu „Moj račun“ koja se nalazi u gornjem desnom kutu početne stranice.
U lijevom izborniku unutar postavki „Moj račun“ odaberite koje od navedenih podataka želite ažurirati.
Preporučljivo je ažurirati sve podatke,kako bi vam prilikom svake narudžbe polja za unos bila unaprijed ispunjena s ispravnim podatcima. Podaci uneseni ovdje, automatski se pojavljuju prilikom postupka kupnje na boltano.hr.
1. Ažuriranje osobnih podataka
U lijevom izborniku kliknite na „Uredi osobne podatke“. Unesite vaše osobne podatke koje koristite pri online kupovini (podatci o vlasniku kreditne kartice). Ovo su podatci koji će se prikazati u završnom koraku kupnje, na T-COM stranici za plaćanje.
Spremite izmjene klikom na dugme „Spremi izmjene“.
2. Promjena lozinke
U lijevom izborniku kliknite na „Promijeni lozinku“. Za promjenu lozinke potrebno je upisati trenutnu lozinku, novu lozinku i ponovljeni unos nove lozinke.
Spremite izmjene klikom na dugme „Promijeni lozinku“.
3. Podatci za račun
Za uređivanje podataka za račun u lijevom izborniku kliknite na „Podatci za račun“. Upišite one podatke i adresu za račun za koje želite da vam budu unaprijed ponuđeni* prilikom svake narudžbe i spremite izmjene. Za R1 račun pri kupovini potrebno je upisati nazivi OIB tvrtke. Želite li ili ne R1 račun naknadno možete odrediti za svaku narudžbu posebno.
Spremite izmjene klikom na dugme „Spremi izmjene“.
4. Podatci za dostavu
Za uređivanje podataka za dostavu u lijevom izborniku kliknite na „Dostava na adresu“. Upišite one podatke o adresi i kontaktu za dostavu za koje želite da vam budu unaprijed ponuđeni* prilikom svake narudžbe i spremite izmjene.
Spremite izmjene klikom na dugme „Spremi izmjene“.
* Spremljeni podatci će biti upisani u polja za unos podataka za dostavu i račun u drugom koraku naručivanja. Prilikom svake narudžbe možete izmijeniti bilo koji od unaprijed upisanih podataka u slučaju da se podatci pri trenutnoj narudžbi razlikuju od onih koje inače koristite. Ako želite da se novoupisani podatci pohrane i da vam pri idućim narudžbama budu ponuđeni kliknite na dugme „Ažuriraj adresu za dostavu“, odnosno „Ažuriraj podatke za račun“.