Postoje odstupanja u nabavnoj cijeni za par artikala na skladištu. Svi ostali artikli su ispravni.
Jedna od naših djelatnosti je i uslužno sušenje tj. usluga sušenje tuđe robe (pršuta). Za takvu robu (koja je u biti vlasništvo našeg klijenta) klijent ispostavlja samo otpremnicu a mi mu ispostavljamo račun za uslugu po količini svježe robe. Međutim mi smo dužni takvu robu evidentirati kroz naše poslovanje odnosno ona količinski mora biti prikazana ali se ne smije evidentirati kroz primke, URA i slično... Dakle pitanje je kako evidentirati kroz program takvu robu? Kroz otvaranje odvojenog profitnog centra koje posluje na bazi uslužnog sušenja. Ali i tu se javlja isti problem ulaza robe koja bi trebala biti evidentirana nešto slično kao komisijska roba ali u proizvodnji?
Na računu maloprodaje nema podataka o OIB-u.
Na računu veleprodaje nema podataka o OIB-u.
Pitanje: Kako treba knjižiti 30% / 100 % nepriznatih troškova i poreza na iznos amoritizacije za vozila nabavljena do 31/12/2009
Imam korisnika Obrtnika u PDV-u. 01.01-30.09 smo ga radili u DOS-u, od 01.10 u Boltano Win. Ručno smo unijeli naše PDV-Obrasce u Boltano/prvih 9 meseci.... 10,11 i 12/2009 raditi ćemo u Obračun PDV-a Boltano informatike. PITANJE: KAKO KONAČNO OBRAČUNATI PDV/2009 I NAPRAVITI PDV-K Obrazac?
Napravili smo 1. zaključak blagajne (Zaključeni blagajnički izvještaj). Nakon toga, smo pokušali automatski kreirati temeljnicu 340 (BL1) za taj 1. zaključak blagajne, ali program ne nudi DATUM TEMELJNICE i RAZDOBLJE OD - DO, pa prema tome ni kreiranje temeljnice.
Pitanje: Kako treba knjižiti 30% / 100 % nepriznatih troškova i poreza na iznos amortizacije za vozila nabavljena do 31/12/2009
Pokušavamo automatski kreirati temeljnicu za period od 01.03.2010. do 31.03.2010. i program izbacuje grešku. Prethodno smo bez problema proknjižili periode za 1. i 2. mjesec. Financijsko knjigovodstvo -> Neproknjiženi nalozi -> Temeljnice -> Automatsko knjiženje Vrsta automatskog knjiženja: UR2 Razdoblje: 31 Vrsta temeljnice: 310 Datum temeljnice 31.03.2010 Razdoblje od 01.03.2010. do 31.03.2010.
Kako koristiti automatsko knjiženje u Finboltu maloprodajnih kalkulacija kod korisnika koji ima više poslovnih jedinica?
Izvozi u excel u programu Finbolt (na više računala) ne radi, a na jednom radi (ista verzija programa). U čemu je problem?
Kako mogu u izdvojenoj poslovnici znati je li mi kupac dužan i može li dobiti robu?
Kako mogu pripremiti podatke o saldima partnera i poslati iz centrale za poslovne jedinice?
Snimili smo izmjene programa sa vaše stranice (Finbolt2009-23.rar). Pitanje: Da li datoteku BazaTXT.rar treba kopirati na svakog pojedinačnog našeg komitenta npr. Pod09001, Pod09002 itd.?
Da li Vam je datum kraja otpisa DI zadnji dan u tekućoj godini ili je to datum krajnjeg otpisa sredstva? I, koja je razlika od: mjeseci i mjeseci za obračun (isto vezano za evidenciju DI)?
Na kompenzaciji se automatski ispisuje sken pečata i potpisa Boltano d.o.o. ili Kod ispisa kompenzacije program izbacuje pogrešku i ne može ispisati izvještaj.
Šta je potrebno napraviti da bi program funkcionirao ispravno sa povratnom naknadom?
Loading your results, please wait...
Radno vrijeme: ponedjeljak-petak 8.00 do 16.00
Pauza: od 11.30 do 12.00
© Sva prava pridržana | Boltano informatika d.o.o. | Pravne napomene
Više o kolačićima |
---|
Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi vam pružila najbolje korisničko iskustvo, uključujući personalizaciju oglašavanja i sadržaja. Postavke kolačića možete podesiti u svojem web pregledniku. Klikom na Prihvaćam, pristajete na korištenje kolačića. |