Boltano
Učitavanje...
Zahtjev za ponudom

Zahtjev za ponudom održavanja

Zahtjev za ponudom za održavanjem

Zahtjev za ponudom za održavanjem će se vršiti preko usmene ankete - intervjua, za svakog korisnika posebno. Želja nam je da svaki korisnik plati samo onaj dio naše podrške koji mu je potreban i u obimu koji direktno ovisi od njegovih uvjeta poslovanja. Također želimo da se ovim otkloni svaka, pa i najmanja nedoumica, koje su obveze naše tvrtke prema Vama odnosno koja su Vaša prava na temelju Ugovor o održavanju.

Nadamo se da ćemo ovim načinom ugovaranja podići kvalitetu naše usluge.
Nazovite nas i dogovorite svoj termin za usmenu anketu - intervju.
» više o održavanju

Ako ne možete poslati Zahtjev za ponudom za održavanjem u novoj poslovnoj godini putem ove stranice preuzmite naš obrazac (tekstualnu datoteku), popunite ga i pošalite na na naš email.
» Ovdje preuzmite datoteku Zahtjev za ponudom za održavanjem u novoj poslovnoj godini
Naziv firme:
Sjedište:
OIB:
Adresa:
Vrsta obveznika:
Poš. br. i grad:
Vrsta djelatnosti:
E-mail:
Plaćanje:
Plaćanje s odgodom mogu koristiti samo korisnici koji redovito izvršavaju obveze plaćanja
Vrsta održavanja:

Jednokratna nadogradnja – plaćanje je uvijek avansno i ovaj oblik podrške obuhvaća samo jednu (ili ako u kratkom vremenskom roku ima i više) određenu zakonsku promjenu. Svaka slijedeća zakonska promjena se naplaćuje prema važećem cjeniku. Ovaj oblik održavanje ne savjetujemo korisnicima koji imaju potrebu redovitog praćenja zakonskih promjena. Ista ima smisla samo kod velikih, suštinskih promjena (npr. promjena platforme DOS – Windows,…) odnosno korištenja dijelova programa koji nisu podložni stalnim zakonskim promjenama (vođenje skladišta,…).

Osnovno mjesečno održavanje – mogu ga koristiti korisnici koji redovito izvršavaju obveze plaćanja. Plaćanje je kvartalno i održavanje obuhvaća sve zakonske promjene u tijeku poslovne godine, popuste na rad (uobičajeno veći popusti), te određeni broj besplatnih sati podrške (uobičajeno veći broj sati – prema zatraženim uvjetima od strane korisnika i sukladno tome ugovorenoj/plaćenoj cijeni).

Godišnje održavanje - plaćanje je avansno sa uključenim dodatnim rabatom . Održavanje obuhvaća sve zakonske promjene u tijeku poslovne godine, popuste na rad, te određeni broj besplatnih sati podrške.

Tel/Mob:
Željeni datum za otvaranje nove godine:
Željeno vrijeme za otvaranje nove godine:
Boltano informatika d.o.o. će Vaš željeni termin otvaranja nove poslovne godine staviti u rezervacije, ukoliko isti nije već zauzet. U tom slučaju dobit ćete prvi slobodan termin.
Da li imate mrežu računala: da     ne
Broj računala u mreži:
Broj računala na kojima
će su instalirani boltano programi:

ukoliko ne prijavite točan broj računala nećete dobiti sve potrebne kodove za aktivaciju novih verzija
Ovlaštena osoba:
Opis željenog održavanja:

(npr: koristim program Finbolt opcije skladište, računi VP, i URA IRA. Želim sve nove verzije u novoj poslovnoj godini (zakonske promjene). Također želim da mi se po potrebi problemi riješavaju povezivanjem preko ADSL linije.) OBAVEZNO NAVEDITE POSEBNE ZAHTJEVE (npr. želim da mi se pomogne kod skidanja svih novih verzija sa interneta, te da mi se povremeno dođe na lokaciju i provjeri stanje arhiva podataka...)


Napomena (primjedbe, sugestije,...):


© Sva prava pridržana | Boltano informatika d.o.o.  | Pravne napomene